donderdag 30 augustus 2012

favoriete modellen

ik als iemand die alltijd naar programma's kijkt als the face en HNTM heeft wel wat favoriete modellen en natuurlijk wil ik deze met julie delen

als eerst Pluk 1 van de 2 mannelijke  finalisten van de face hij is tot de finale gekomen hij had van mij mogen winnen wow wat een stuk
eigelijk is pluk een beeetje te klein but how cares ?




hij is Homo daar is natuurlijk niks mis mee








veder dirk taat deze model en acteur is zo mooi hij is nu wekelijks te zien in het programma sterren springen (zwijmel)




jody bernal ik weet het hij is geen model maar hij is wel heel cute













ruud veldkamp en jan kooiman deze 2 hele mooie acteurs reken ik als model *zucht* *zwijmel*













doutzen kroes dit leuke uitstraling maar ook vooral mooie meisje heeft het al ver geschopt ze heeft ook al in een film mee gespeeld en ze is fries

 








Kim feenstra is net als doutzen vind ik maar ik kan vooral ook om haar lachen











ik hoop dat julie het leuk vonden
XOXO verena

Geen opmerkingen: