zondag 14 oktober 2012

Catrice cosmetics Matt mousse make up 050 sand beige + catrice cosmetics voldertje GRATIS af te halen bij de kruitvat




iedereen kent hem op dit moment wel
mijn favo mousse foundation ( of eigenlijk mijn favo foundation) ever

ik heb hem  gekocht voor €1,- in de uitverkoop en nu zul je denken als hij in de kortingsbak zat dan gaat hij er toch uit?
nou nee deze niet hij krijgt gewoon een nieuwe verpakking

wat hem zo fijn maakt?
hij heeft een helen mooie dekking en als je hem mengt met je dagcrème dan heeft hij juist weer het effect van een tinted mosteryzer .
ff een voor en na fotos

zonder foundation

 met foundation 

(sorry voor de slechte kwalitijd van deze 2 foto de rest word beter )
zoals je ziet heb ik echt hele erge wallen heel irietant maar het is al veel minder met de Matt mousse mak up van Catrice ,

veder zag ik een nieuw boekje van catrice dus ik ga dat lekker over typen voor de gene die dit boekje niet (gratis) kunnen krijgen bij de kruitvat.

ten eerste wil ik ff zeggen dat ik hem heel mooi vorm geven vind; dit is de voor kant 

als je hem open slaat krijg je dit :  TAKE 5 FOR A PERFECT TEINT.

als je dan de folie veder slaat dan krijg je de  5 producten te zien van de Prime en Fine collectie 


deze dus


hier zie je ze in stappen van uitvoering 

dan een hele vette lipstick deze lipstick past zich aan aan je pH waarde van je lippen en bij iedereen is het dus een andere kleur echt heel vet.

dan 1 nieuwe eyeliner en mascara de mascara heet mini max precision volume mascara en de eyeliner heet gewoon liquid liner 

deze 2

dan de laaste ja folie velletje en daar staat op : 57 GREAT NEW COLORS & PRODUCTS 

en dit zie je als je dat folietje omslaat

en de achterkant 


ik hoop dat jullie het leuk vonden 

XOXO verena 

Geen opmerkingen: