zondag 14 oktober 2012

mijn verhaal deel 3

we gaan verder waar we eerder waren gestopt


Verena, Noah en Gwen : * lopen de sephora in*

Noah: ik ga meteen kijken of ze nog iets hebben met bloemen bij de sieraden. Oky , kom je Gwen dan gaan we naar de make-up. Oky wat hebben we nodig? Oogschaduw lippenstift en zwarte eyeliner. Oky alles heb ik gevonden. Mooi thans Gwen kom laten we kijken of noah al iets heeft gevonden

Noah : kijk meiden ik heb van die bloemen kettingen laten we er alen 3 1 kopen dan hebben we iets zodat je ziet dat we bij elkaar horen . ja goed idee Noah
!

Verena , Noah en Gwen: gaan naar huis

Tot zo op het feest!!! Ja doei Noah

Verena en Gwen: * gaan naar de badkamer*


Wow hij is zo’n schatje zei verena. Vind je? Ja!! Hij heeft toch geen vriendin hoop ik ? nee hij is singel maar niet voor lang meer als ik jou zo hoor. Ja ik weet het niet maar hij lijkt misschien in TD wat bazig ofzo maar in het echt OMG hij is zo leuk
Haha zullen we ons maar klaar gaan maken? Is goed J  Verena en Gwen ;beginnen met omkleden.

Courtney; ga naar de badkamer

Oh srry ik wist niet dat jullie hier waren. maakt niet uit hoor zei gwen. Zullen we anders met z’n 3e omkleden ? vroeg verena  ja vet iedee wie zijn haar en makeup mag ik doen? Haha neej dankje gwen heeft mijn haar al gedaan. Ja ik zie het je bent net een tweede gwen ^,^. Haha ja ik weet het.

Verena : kleed zich om.
En wat vinden jullie ?
De top is niet echt Hawaï ik zal die anders doen misschien maak je dan wel indruk op een bepaalde jonge. Ja je hebt gelijk *verena gaat weer omkleden * gwen? Ja ? wie bedoel je met een bepaalde jongen ? ooh verena is in love met een boy die we beide goed kennen. wie Cody? Nee Noah J ooh ja dat kan ook


*verena komt weer binnen : en deze dan ja die is perfect. Yes mooi zullen we dan maar gaan? Ja goed idee. Waar is Bridette eigenlijk haar kenede is ze al bij Geoff. Ooh ja tuurlijk ^,^

Verena, Gwen en courtney: gaan naar het feest.

Trent: hey zijn jullie daar eindelijk?
Gwen : ja duuh je ziet ons tog ^.^
Trent : ook leuk om jou weer te zien Verena
Verena: ja jij ook is Noah er al?
Trent : ja hij woont hier
Verena: oke

Verena : gaat opzoek naar noah

Trent : dus Gwen hoe gaat ie ?
Gwen : ja goed joh ik heb de grootste lol met Verena ze is nu al na 1 weekje 1 van mijn beste vriendinnen ^-^
Trent: dat geloof ik best ik ken haar amper een dag en ze is gewoon heel sweet
Gwen : ja ik weet het

Courtney*ziet Duncan en loopt naar hem toe*

Courtney: hey canibaal
Duncan : prinses ben jij dat
Courtney : ja wie anders
Duncan: je bent een beetje punk geworden punkprinses kan ik je nu beter noemen^-^ ook vet dat je je haar lang hebt laten groeien
Courtney: ik hoorde dat het uit is met Gwen
Duncan : ja klopt
Courtney: why?
Duncan : omdat ik nu weet van wie ik echt houd
Courtney : verlegen wie dan
Duncan Zoent courtney
Courtney : zoent terug
Duncan jou natuurlijk punkprinses
Courtney <3



Verena *ziet Noah*

Verena hey Noah
Noah oh hey hoe gaat ie
Verena ja goed en met jou ik zie dat je de ketting om hebt
Noah ja tuurlijk ^^
Noah : weet je wat raar is ik voelde meteen een klik toen ik je zag
Verena: echt?
Noah ja
Verena Wat voor klik vlinders of vrienden
Noah vlinder jij ook of ben ik de enige?
Verena : je bent zeker niet de enige ^^
Noah zoent Verena
Verena 0.0 wow
Noah : wat? ^^
Verena dat was onverwachts <3
Noah…
Verena betekend dit nou wat ik denk dat het betekend
Noah dat ik jou heel leuk vind en jij mij en dat we gaan daten?
Verena : jep ^^
Noah zoent verena alweer
Verena ik ben wat tegen Gwen vergeten te zeggen ben zo terug *zoen op zijn wang*
Noah : kijk uit voor alejandro hij loopt hier ergens rond
Verena zal ik doen <3 maar jij bent de enige waarvan ik houd ^^

Verena* loopt naar Gwen*

Verena : Hey gwen !!!
Gwen : wacht even hoor Trent
Gwen : wat is er verena
Verena dit geloof je niet maar…
Gwen: noah en jij daten?
Verena:Wwoh hoe wist je dat
Gwen : ik had al zo’n vermoeden toen noah tijdens het winkelen zo naar je keek ^-^
Verena : haha en jij en Trent?
Gwen  : vertel ik je later wel *sneaky lach*
Verena: oky wel vet iedereen van TD is hier
Gwen ja tuurlijk het is een welkoms feestje van Trent in dit studenten huizen blok Trent is best geliefd maar het meest door mij ^^


XOXO verena

2 opmerkingen:

paula zei

echt waar super mooie verhalen!!
x Paula(candellight)

verena zei

dankje wel