dinsdag 27 november 2012

mijn verhaal deel 6


Ondertussen bij de snack tafel

 

Trent : wat ben ik blij dat ik jou weer terug heb

Gwen : wat dacht je van mij dan ik hou van je en nooit gestopt ook

Trent doe je ogen is dicht

Gwen ; ok ? *doet ogen dicht )

Trent : doet heel snel een ketting bij haar om

Trent : doe je ogen maar weer open

Gwen kijkt om zich heen ;nou waar of wat is het je weet dat ik niet goed tegen verrassingen kan.

Trent kijk is wat er om je nek hangt

 Gwen kijkt en ziet het prachtige rode stenen hard

Gwen : Wouw het is prachtig

Trent : vind je het echt mooi?

Gwen omhelst Trent en zegt ja natuurlijk

Trent : ahh kust Gwen

Gwen : hoe kom je er eigenlijk nog zo snel aan

Trent : ik had die ketting al heel lang op zak tot en met wij het weer zoude goed maken jij bent alles voor me gwen en dat moet je never nooit vergeten

Gwen kust Trent

Gwen : ik houd van je schat

Trent ik ook van jou babe

 

Verena : ooh dat was zo lief

Gwen Verena ! zat je nou mee te luisteren

Verena : Ja sorry ik kon het niet laten het was gewoon zo romantisch

Gwen : ach wat maakt het uit, heeft Alejandro je nog lastig gevallen ?

Verena : JA helaas wel maar toen hebben noah en ik hem de waarheid vertelt; we hebben gezegd dat als hij echt van Heather houd dat hij voor haar moet gaan en niet sullig moet afwachten

Gwen : en hoe reageerde hij daar op ?

Verena: Bijzonder goed

Gwen : raar ik ken hem als die gemene schurk die iedere zijn hart stal maar niet die van mij ik was toen op een 1 of andere manier gek op duncan en ik snap niet hoe maar nu is alles weer goed gelukkig *kijkt verliefd naar Trent *

Verena : ik ben blij dat het weer goed met jullie gaat en wat raar ik had nooit gedacht dat noah en Trent zo goed met elkaar konden opschieten maar blijkbaar vinden ze elkaar best aardig.

Gwen ja idd

 

Onder tussen

 

Alehandro : Heather ?

Heather : wat moet je aleh lelijk

Alehandro : weet je ik heb nog nooit zo iets voor een meisje gevoeld zoals met jou

Heather zo wat

 Alhendro wil je met me ?

Heather nee never nooit daaag alehandro

Alehandro maar maar

 

Alehandro : NOAH !@W$$#$#@#@%#%@%

Noah : doe is ff rustig aehandro

Verena : komt aan lopen

  • wat is er ?

Alehandro : jullie hebben gelogen tegen mij

Noah hoezo ?

Alehandro heather wil me niet terug #$#($(@$(@)$(@(

Noah en verena : lopen weg daag alehandro koel eerst maar ff af
 
XOXO verena

Geen opmerkingen: