vrijdag 30 november 2012

Whats in my busbag outfit en nails for dance 4 live

Hey iedereen
Ik typ dit nu via mijn tablet terwijl mijn haar masker aan het inwerken is
Omdat ik gisteren geen tijd had om een bericht te maken doe ik het nu en wel 3 dubbel

Ik begin bij mijn outfit ;
ik ga een witte broek dragen van 2bizzy met een kante roze top basic equipment met daar over heen het dance4live tshirt van mijn school ik doe er witte gympen van adidas onder en voor als ik het koud krijg in ahoy of in de bus neem ik een oud paars verst aan van gstar

Mijn nagels zijn nniet overdreven moeilijk ofzo het is een lichtroze nude onderkleur van catrice in 140 let's mauve on toen dat droog was heb ik met een paarse striper van de action een D op mijn wijsvinger geschreven daarna heb ik op mijn middelvinger een 4 getekend met een roze striper daar na heb ik met een zwarte striper een L op mijn ring vinger geschreven vervolgens heb ik met een pieces lakje in red berries hartjes op mijn duim en pink gemaakt topcoat er over en klaar

In mijn bus tas zitten de volgende dingen ;
vaseline rose van kruitvat mijn favo lipbalm ever
2 rlx minnie bodylotions je weet maar nooit
Een speldje en een elastiekje voor mijn haar
Mijn mp4
mijn mobiel
Het boek afblijven van carry slee

Wat er nog moet in komen is
De catrice nagellak straks chipt mijn nagel in een keer
Geld
2 flesjes drinken
En eten
De lipstick die ik morgen ga dragen
Mijn borstel
Mijn minerale foundation van de action

En dat was het zo als jullie weten schrijf ik morgen ochtend nog een artikel over hoe alles er on me eruit ziet

Xoxo verena

Geen opmerkingen: