zondag 9 december 2012

De december tag

Hey iedereen deze tag zag ik bij sanne en vond ik supper leuk dus here we go :)

1. Wat vind je het leukste aan december???
De gezellig heid van sinterklaas en kerstmis ook vind ik het dance4live event helemaal geweldig dit was op 1 december

2. Welk parfum vind je het lekkerst om te dragen tijdens de feest dagen???
Dit zijn er eigenlijk 2 1 van avril een wat zwaardere en 1 van de action verbiden love een dube van een heel bekend parfum
De een is wat zwaarder en warmer de andere is wat bloemiger en zoeter

3.welke drie producten kan je niet zonder deze december.???
Nou dat is heel makkelijk lipbalm,  bodybutter en creamspoeling mijn haar is alltijd heel droog en word in de winter alleen maar droger
Dat geld het zelfde voor mijn lippen en ik smeer alltijd iets na het douchen of badderen in de winter is het body butter in de zomer body lotion

4. Wat is je go to look deze december.???
Een wing eyeliner rode lipstick en een donker groene en lichtroze oogschaduw ;)

5 wat is je favo glitter product?
Dan ga ik toch voor mijn glitter topcoat van safari die kan over elk kleurtje heen met de feest dagen vind ik het heel leuk om hem te combineren met of essence. Chooce me of essence hazelnut cream pie (komen nog wel een keer in een notd)

6. Wat is je favo ding in de kerstboom.???
De knuffel die er voor staat bij ons een engel varkentje van winnie de pooh

7 welk snoep eet je veel in december.???
Chocola

8. Wat is je favo film / tv sirie in december.???
Qua film is het makkelijk dat is alles is liefde en de harry potter sirie
Tv sirie is voor mij ook heel makkelijk want dat zijn er ook 2 sterren dansen op het ijs en wie is de mol

9 wat wil je heel erg graag van santa krijgen?? 
Wij vieren geen kerst maar sinterklaas en dan wil ik natuurlijk make-up krijgen het liefste van nyc of catrice of iets in die richting

10 de feestdagen gaan eigenlijk over liefde delen wie wil jij extra liefde geven.??
Mijn vriendinnen roos chant en erica maar natuurlijk ook mijn familie

Dit was het xoxox verena

Geen opmerkingen: