zaterdag 5 januari 2013

favorieten van 2012

en daar gaat ie dan het jaar 2012
hierover heeft Bardo van Banjomovies echt een heel erg geniaal filmpje gemaakt
klik hier als je het filmpje niet kan zien
 
 
maar mijn favorieten ik begin met mijn gzicht
 
om de foundation kunnen we niet omheen dat is natuurlijk de matt effect mouse van catrice
de blush is van essence de silky touch blush in 20 babydoll een heel erg mooie roze kleur
de poeder is van de action de prest powder in naturel
en de conceler is van essence die ik afgelopen zomer vakantie heb gekocht in 01 snad beige dacht ik
 
dan mijn lippen
als eerst een lipgloss van essence van de XXL nudus collectie in for ever rose
de action lipstick in peach en hele mooie rozepeachy kleur
en een doorzihtige lipgloss van de action in cherry
 
dan voor de ogen heb ik nog wel het meeste
een hema duo in nmmr 12
een action quartro in black beige
een action trio van een smokey eye setje ( 2 samen gevoegt)
DA mono in 103 en 110
essence mono in lime time en mauve it mauve it
essence mattle glam vloeibare/creamy eyesschadow in glam it up
maxfactor mascara 2000 calory dramatic look in brown-black
action mascara in black
action gel eyeliner
teather eyliner (?) heb geen iedee van welk merk het is maar het is goed

Nagellak
mijn 4 safari lakken (Zonder naam)
DA topcoat
Action basecoat
Astor in light coper (dacht ik )
etos mini in het wit


qua geurtje weten jullie het denk ik wel
Avril lavinge kblack star ( is nu helaas op had een royale stample )
en sex in the citty kiss
 
en mijn favo band die ik heb ontdekt in 2012 is natuurlijk One Direction

 


 



 
ik hoop dat 2013 beter voor mij word als 2012 (en natuurlijk voor alle andere voor wie 2012 een rot jaar was)
xxxxx verena
 

Geen opmerkingen: