maandag 7 januari 2013

gangdam style nails

ik weet het ik ben een beetje laat enzo maar ik dacht miss is het wel leuk om toch nog
op mijn duim heb ik een zonnen bril gemaakt
zonnenbril Stap voor Stap
1 maak een horizontale lijn
2 maak 2 glazen
3 kleur de twee glazen in
4 maak vanaf de uiteindes van de horizontale lijn een schreven lijn (de 2 lijnen mogen elkaar niet raken)
5 maak haakjes aan de uiteindes van de schreven lijnen









en op de rest van mijn nagels (behalve de pink) heb ik een pak
stap voor stap een pak maken
1 lak eest je nagel in een basis kleur ( wit bijv.)
2 laat een klijn drie hoekje van het wit over zodat je daar straks een vlinder strik kan maken
3 kleur de rest van je nagel in met bijv. paars
4 maak een vlinderstrik ( maar eerst een kruisje verbin aan ieder kant de uiteindes met een verticale lijn met elkaar , en vul hem in)






dit was het
XOXO verena

Geen opmerkingen: