vrijdag 25 januari 2013

klasieke feest look

deze look is ook een beetje geinspireerd op taylor swift met haar cateyes en haar mooie rooie lippen en ik kan 1 ding zeggen er komt voor mij een soort gala aan op school en deze look ga ik miss wel gebruiken maar ik kijk nog ff
ik begin met mijn dag cream en BBcream van de action als concealer breng ik mijn al time favorite aan de matt mouse van catrice dan breng ik de pred poder aan van de action en de babydoll blush van essence op en dan begin met de ogen als eerst breng ik een highliter aan als 2de breng ik in mijn crease ik meng de paarse kleur uit het hema pallet 12 en de bruinige kleur uit het black beige pallet van de action, op mijn bewegend ooglid breng ik een DA mono aan die ik op het dance4live feest heb gekregen een hele mooie roze kleur
op mijn lippen doe ik een mooie rode kleur cherry red van action

als laatst doe ik mijn haar op de zayn malik manier die jullie een paar week geleden konden lezen


met een paar sieraden is het pas echt af
XXXX verena
 
 

1 opmerking:

mama en papa zei

mooie meid !!!