vrijdag 8 februari 2013

hey weer een verhaal ?

ja dat klopt
dit keer een verhaal dat ik op school schrijf als ik mijn werk af heb of een toets of gewoon in de pauze ( hieraan zie je maar hoe leuk ik het vind om te schrijven )
het verhaal gaat over de 17e jarig Lola die in een ander Land op een andere school komt nieuwschrierig lees dan snel veder

Lola :
Ik loop mijn nieuwe school in , wel erg spannend zeker als het in een ander land is ver weg van al je vriedinnen en ja vertroude omgeving. Hi ik ben lola en ik ben 17 jaar oud ik ben nt 1 dag geleden op het vliegtuig gestapt naar Londen . Samen met mijn moeder -Luna - en mijn zusjes  Luca en Lucy  -5 en 9-  mijn moeder dacht dat ik hier in Engeland beter mijn stem kon ontwikkelen en zo stap voor stap mee kon gaan doen aan musicals en de hele mikmak . Ik kijk naar de naam van de school die groot bij het begin van de hal staat - ST . Patrick school fore music and acting - ik liep door en verwachte eigelijk dat het net zoals in nederland was maar dat was niet zo het leek een beetje op ned's survaivel gids . Ik keek zoekend om me heen voor mijn kluisje en voor lokaal 34H.

Harry
Ik zie een nieuw meisje de school in lopen en stoot meteen Louis aan "Lou moet je kijken " Ik wees naar het meisje "Qua uiterlijk lijkt ze het perfecte meisje voor Niall "zei ik en ik loop naar haar toe "Hoi kan ik je helpen "vroeg ik aan de nieuwe.

-Lola-
Ik keek op en zag een jonge staan ik herkende hem ergens van maar wist zo 1 2 3 niet waarvan.  "Hi ik zoek naar mijn kluisje "Zei ik toen hij zijn hulp had aangeboden "mijn nummer is 121 " zei ik erachteraan

Dit was deel 1 kort ik weet het maar goed
xxx verena

Geen opmerkingen: