vrijdag 1 februari 2013

verjaardags haul (deel 1) + ootd verjaardag

ik heb het jullie beloofd dus hij komt er in delen aangezien chant of niet kan of gewoon ziek was (is ) maar daar kan ze niks aan doen en ik wacht wel ik bedoel het gaat om de gezelligheid.
zoals jullie in het info ding van 1D kon lezen was ik op de zelfde dag jarig als zayn (12 januari) ik werd 14

ik moet zeggen dat ik van mijn oudste broer en zus + haar vriend geld heb gekregen en dat ging dan naar mijn tablet spaarpot en daar bij komen we ook bij mijn 1e cadeau van mijn ouders heb ik een pen gekregen en ze hebben mijn tab veder afbetaald
van de vriendin van mijn middelste broer kreeg ik een heel luek zettje met oorbellen en een prachtige armband (de armband konden julie al zien in de claisc partylook)
wat ik van opa en oma vanaf mijn moeder heb gekregen konden jullie ook al zien in de haul van leeuwarde, ook heb ik van hen een leuk plantje gekregen





van mijn oma vanaf mijn vader heb ik een zilvere ketinkje gekregen een hartje met mijn naam erin

dan de OOTD hij is echt heel simpel en micky mouse achtig haha
 




 
en dit was het 1e deel van de haul
XXXX verena
 
 

Geen opmerkingen: