dinsdag 12 maart 2013

My perfect inperfections tag

Hi
Deze tag vond ik bij beautygloss ( http://www.beautygloss.nl/2012/08/28/filmpje-perfect-imperfections-tag/)
Ik vond het een hele leuke tag. Ik ga beginnen met de drie dingen waarmee ik niet zo blij mee ben.
1- mijn lengte ik ben aardig klein en voel me soms echt een dwerg tussen alle grote kinderen bij mij op school. Al ben ik wel wat gegroeid maar ik zou best nog wel een paar CM langer willen zijn.
2- mijn vette t-zone.  Ja ik heb een vet voorhoofd en neus waardoor ik daar snel puisten krijg. Op dit moment zitten er dan ook best veel puistjes. Wat heel normaal in de pubertijd maar leuk is anders.
3- mijn buik. Ik weet dat veel meiden in de puberteit dit zeggen en ook vrouwen maar ik ben nog steeds niet helemaal zeker over mijn buikje. Ik weet wel dat ik al een stuk minder tja baby vet heb als vroeger. Maar als nog zul je mij niet snel in een bikini zien in het zwembad.

En dan de drie dingen waar ik trots op ben
1- mijn haar. Ik krijg vaak complimenten vooral van mensen bij de kapper dat ik mooi haar heb. Het is dan ook wel goed dik niet te dun en niet veel te dik zeg maar. Wel moet ik zeggen sat het snel droog is vooral na het wassen. Maar als ik een goede condisiner gebruik is dat probleem ook verholpen
2- mijn ogen. Hiervan word ook vaak gezegd dat ze mooi zijn terwijl ze gewoon blauw grijs zijn maar goed alsnog ben ik er trots op
3-mijn huid. Dit klinkt een beetje raar dat weet ik maargoed. Ik heb meestal wel een bruin kleurtje en ik word ook heel snel bruiner.  Ook heb ik bijna nooit droge plekjes. Alleen af en toe op mijn elleboog heb ik een droog plekje

Dit was het dan weer.
Xxx verena

Geen opmerkingen: