zaterdag 9 maart 2013

update one direction mijn favorieten

een tijdje geleden schreef ik over one direction . Ik gaf info over hun afkomst en alles. Toen had ik oook nog echt een top 5 nu is het heel anders. Ik vind ze echt allemaal geweldig en toch is er een soort van top 5 ontstaan

als eerste hebben we Louis : yeah i know van plaats 5 naar plaats 1 maar waarom ? . Louis is de meest drukke en grappige van de groep. Ik was eerst een directionater ik wist eigenlijk echt heel weinig van de jongens. maar toen ben ik de video diary's gaan kijken en ik ontdekte dat ik eigenlijk heel veel met Louis heb . Ik lach altijd zo erg om die jongen. Tijdens de 'spellen' die ze in het begin veel uploade was hij ook altijd de hoast . En zijn uiterlijk is ook zo mooi. En ik ben er ook achter gekomen dat zijn stem net zo mooi is als van alle andere boys van 1D.
 
en dan op 2 staat Liam. Ja ook Liam is gestegen in mijn lijst. Ik vind Liam echt geweldig . Als je zijn auditie ook ziet van de X-factor dat was zo geweldig < 3! ook is hij knap en zorgzaam. hij is dan wel de slimme van de band hij is super grappig (eigenlijk zijn ze allemaal grappig haha )
 
op 3 staat Niall. Net als de vorige keer hij is en blijft die Zorge vrije jongen die overal om kan lachen en dun blijft ookal propt hij zich vol
 
op 4 staat harry . Die flirt die laast nog met Taylor Swift heeft gehad. ik vind Harry echt heel leuk. en het is ook moeilijk om sws tussen deze geweldige jongens.
 
en dan als laatst hebben we de sexy mistirieuse Zayn met zijn perfecte kaaklijn en sixpack.hij is nog even knap en zijn stem even mooi.
 
en dan nu wat weetjes ^^
 
Niall:
-hij praat in zijn slaap
-als hij in de dierentuin is kan hij uren kijken naar de giraffen
-toen hij nog een kleine Nailler was had hij een onzichtbare vriend die Michael hete
- Hij heeft toe gegeven dat hij best met een Fan zou willen daten
- zijn favo flim is Grease
-hij zingt onder de douch
- hij vloekt nogal veel (een beetje een min punt voor deze irish boy )
- Niall is als enige van de band linkshandig
-hij is bang voor duiven
-hij is clausttrofobisch
-Niall heeft als enige van de band geen tatoo's
- zijn slechtste gewoonte is dat hij echht een vreetzak is
- zijn ideaale vriendin moet mee te lachen zijn en ze moet lang haar hebben Niall heeft nammelijk een tik hij houd ervan om te spelen met haar .
- hij komt als enige uit ierland
 
Harry
-Hij is de jongste in 1D
-hij vind het een eenorme afknapper als meiden roken
-z'n favo pc spel is FIFA
-hij vind olijven onwijs smerig
-harry is doodsbang voor slangen
-geen bier of sterke drank voor hazza geef hem maar lekker appelsap
-hij kijkt graag naar Family Guy
- zijn favo dier is een schildpad
-in zijn vrije tijd speelt hij tennis en badmiton
-De naam van de band is door Harry bedacht
-harry houd van slimme meiden ze moeten wat kleiner en voller zijn. hij houd helemaal niet van die brood magere meiden. hij wil iets hebben om vast te houden zegmaar
-harry heeft 30 + tatoo's zo heeft niall er geen en hij er 30 +
-zijn slechste gewoonte is dat hij alltijd naakt wil zijn. ook hier in Nederland is hij van een boot afgezet wegens verstoren van openbare orde
-Harry krijgt vaak te horen dat hij lekker ruikt ^^ (ik wil hem eens ruiken ik wil weten of de mensen die dit zeggen gelijk hebben . haha)
 
Zayn
-hij kan niet zwemmen
-als zijn moeder er niet was geweest was hij weer niet komen opdagen voor zijn auditie voor X-factor
-Vas Happnin is zijn stop woordje
- hij valt op meiden die bruin haar hebben
-hij heeft een relatie met Perrie uit de girlband little mix
- hij is vreemd gegaan
- zayn zijn favo boek is Harry Potter
- hij rookt
-zayn zijn favo song is Thirrler door michael Jackson
-zayn houd net als harry van katten
-zijn favo dier is een Leeuw
 
Louis
- hij heeft iets met wortels
-hij is dol op Robbie Wiliams
-louis is geboren op kerstavond 1991
-als hij over een superkracht kon beschrikken zou hij voor vliegen gaan
-louis heeft 5 half zusjes : 1 vanaf zijn vadrs kant (Georgina) en 4 vanaf zijn moeder (Charlotte , Félicité en de tweeling Daisy en Phoebe)
- zijn favo kleur is donker rood
 
Liam
-in one direction zit liam qua leeftijd preccies tussen ze in (lou en zayn zijn ouder en niall en harry jonger )
-hij is bang voor lepels
-liam heeft de zelfde 2e naam als Niall (james)
- hij kan gitaar spelen
-hij houd van meiden met mooie ogen
-hij zou graag nog eens een goede grap uithalen bij Simon
-hij heeft ooit een mac book pro op zijn teen laten vallen waardoor die gebroken was
-hij is 1.78 m lang
- hij haat het als harry zijn eten steelt
 
Dit was het voor deze keer
XX verena

Geen opmerkingen: