donderdag 30 augustus 2012

blauwe ooglook

hey iedereen
vandaag een ooglook
een blauwe
benodigtheden :
catrice foundation 050 sand beige
essence spot cover stick 01 beige
mypa pallete
kwarsten 
hema metallic eyemousse in 09 light bleu
action palette lotus
essence lipstick 46 fashonista
action masacra
action eyeliner
action oogpotlood





als eerste breng ik foundation en cocealer aan
 
vervolgens breng ik fashonista aan als blus en doe daar de roze kleur uit het mypa overheen
dan poeder ik het af met de huids kleurige poeder die ook ik het mypa pallete zit
 dan doe ik mijn tintend lipbalm op
 
en dan ziet het er zo uit
veder met de ogen
 
ik teken mijn wenkbrauwen bij met dit potloodje

de spullen die ik gebruik voor mijn ogen


dan pak ik mijn ge de potte cream oogschaduw van de hema en doe hem over het bewegend ooglid



de kleur
dan ziet het er zo uit
 
 
dan pak ik de blauw uit het mypa palette en zet daar de cream eyeshadow mee vast

de baby blauwe kleur

dan pak ik de donker blauwe kleur uit het MAX pallette (lotus) en doe die in mijn arcarde boog

ik doe oogpotlood op mijn waterlijn en er onder

doe eyeliner boven mijn bovenste wimperrand

en breng een laagje mascara aan

als laatst doe ik lipenstift op de zelfde als ik voor ijn wange gebruik

en klaar (ik kijk wel heel raar op deze foto haha)
 
 
xoxox verena
 

Geen opmerkingen: