zaterdag 1 september 2012

mijn film af en aan raaders

hey iedreen
vandaag is eits heel anders dan beauty en fashion

vandaag vertel ik mijn film af en aan raaders

als eerst gerne comedey

The Yes man
Deze is 31-08-12 op sbs6 geweest het is echt een fantasise film
de film is gebaseerd op het boek  Danny Wallace.
de film gaat over carl die eerst overal nee opzegt en opgesloten zit in zijn eigen kleine wereldje.
op een geven moment komt hij een oude vriend tegen die een Yes man curces volgt.
hij haald Carl over om een keer mee te gaan.
vanaf dat moment zegt hij overal ja op.
van zwervers helpen tot op moters rijden.
door aldoor ja te zeggen komt hij in contact met alicon.
maar dan gaat het mis na dat hij in labreska is geweest met alicon
kijk deze fantatiese film als je wilt lachen





New kids nitro en turbo
wat  moet ik nog over deze 2 films zeggen je kan zeggen dat het te ver gaat maar het is wel mijn gerne van humor de 5 boys uit maaskantje zijn super grappig
dus tja













gerne Drama

Razend
dit is echt een gave film naar het boek Razend van carry slee oky het einde was wel heel erg voorspel baar maar ik vind de freerun senens of de sene waar roos en sven kussen echt zo leuk












dan afraders

Alles wat met horror te maken heeft vind ik niks zoals SAW final dustenasion en dat soort films
\


1 ding als jij horror leuk vnd of komedie helemaal niks dat moet je dat helemaal zelf weten dit zijn gewoon films die ik wel en niet leuk vind

XOXO verena


Geen opmerkingen: