zondag 16 september 2012

deel 1 van mijn verhaal

oky heer we go
ff 1 ding vooraf: dat verhaal is over hoe het veder gaat na total drama world tour de laatste sirie waar gwen enzo allemaal in speelde als je het niet kent dan mag je het wel kijken het eerste seisoen heet Total dram island, het 2de seisoen heet total drama action en het derde siesoen heet total drama world tour


de titel is : Total drama na Tdwt



Gwen : *belt Trent*
Trent : Hallo?
Gwen : Trent ? met mij Gwen
Trent : oh hoi….
Gwen: Trent Ik had het nooit moeten uitmaken, het spijt me zo!!!
Trent: weet je het zeker ik ben toch weird en zo
Gwen: maar dat maakt jou juist uniek
Trent: ik weet het niet
Gwen : het spijt me zo ik had nooit Duncan moeten terug zoenen maar het overviel me
Trent: ja ik weet het maar waarom heb je mijn eigen team tegen me opgezet?
Gwen : Justin hoorde in TDA dat ik het met je uitmaakte enz. en hij vertelde het aan je team waar je niet bij was en ze dachten dat ik jou tegen hen het opgezet dus toen hebben ze jou eruit gestemd, maar weet je ik had er gewoon zo veel spijt van dat dat was gebeurt dus de volgende proef heb ik mijn team late verliezen zodat ik eruit ging.
Trent: dus je bedoeld dat je er voor mij hebt verloren?
Gwen : ja
Trent: dat is zo lief… weetje ik mis je jij was de enige waar bij ik me speciaal voelde
Gwen : hoe bedoel je was?
Trent: denk ik nou wat jij denkt
Gwen: ik denk het wel… wat denk jij ?
Trent: dat we weer gaan daten?
Gwen: ja dat dacht ik dus ook
Trent : maar 1 vraag  waarom heb je nooit je ketting terug gevraagd?’
Gwen : omdat ik dit gewoon al een hele tijd wou zeggen en tja ik dacht jij met je leuke 9 tik nz. ik wou gewoon dat je iets bij je had dat je aan mij deed denken want ik denk ook nog elke dag aan jou.
Trent: die ketting heb ik dag en nacht om ik ben altijd van je blijven houden
Gwen : *denkt terug aan TDI en het begin van TDA* …….
Trent : ben je er nog Gwen ?
Gwen: ja ik zat terug te denken aan TDI het was en is liefde op het eerste gezicht , ik ben ook altijd van jou blijven houden
Trent: maar ik ga ophangen Geoff staat bij de deur.
Gwen: geven jullie een feestje
Trent : ja …. Wil je ook komen
Gwen : ja tuurlijk JJ :D
Trent : ik ben verhuist ik woon nu in Los Angels
Gwen : so do I welke straat?
Trent : The Queen Street
Gwen : No way de zelfde als mij maar wat raar dat we elkaar dan nog niet tegen zijn gekomen…
Trent: het is een soort welkom feestje ik woon hier nu een week in een studenten huis met o.a. Geoff en Noah
Gwen : ik woon ook in een studenten huis met o.a. Bridegette en Courtney
Trent: dus jij en Courtney hebben het goed gemaakt?
Gwen : ja idd
Trent : mooi vraag of ze anders ook willen komen…
Gwen : iedereen Heather woont hier namelijk ook.
Trent: ze is toch aardiger geworden
Gwen : je een Beetje J
Trent: vraag iedereen gewoon daar
Gwen: ok op welk nummer woon je nu?
Trent: nummer 25
Gwen: No way!!!! Dat is vlakbij ik woon in #19 op het hoekje
Trent : nou mooi dicht bij toch? Naar welke College ga je trouwens
Gwen: the artic College ik heb geoefend met de gitaar
Trent: wouw zelfde College Vet daar gaat Cody ook heen…. Geen probleem toch?
Gwen nee natuurlijk niet
Trent: hoe is dat zo gekomen dat je ineens ook van zingen en muziek maken houd
Gwen : na mijn korte tijd in Total Drama World Tour ben ik dol op muziek maken geworden. En ja het deed me aan jou denken en het gaf me een goed gevoel alsof ik het ermee een beetje goedmaak.
Trent : dat is zo lief.. zou je wat willen zingen op het feest?
Gwen: ja tuurlijk J
Trent ik hang nu echt op hoor haha Love you
Gwen: Love you 2
Trent : doei
Gwen : bye


 

Met wie heb je zolang zitten bellen Gwen ? Vroeg het nieuwe meisje in het studenten huis . dat was Trent, Verena. Zijn jullie weer bij elkaar ? ik hoop het wel ik vond jullie zo CUTE!!!!. Haha ja we daten weer J we zijn ook wel Cute ja. Mooi jullie zijn voor elkaar gemaakt!! En trouwnes ik snap niet waarom Heather je niet kan uitstaan in TDI je bent zo lief J. Jij bent echt een Total Drama fan hè Verena. Ja tuurlijk J *lacht*.

Wie uit de serie van de jongens vind jij echt leuk leuk ? wie denk je Gwen? Weet ik veel haha J , nou Cody maar  helaas heeft hij nu met Sierra toch? Nou raad is het is uit met Sierra, omdat ze echt tja psychologische hulp moest gaan zoeken maar dat deed ze niet. Toen heeft Cody het uit gemaakt. Maar waarom vind je Cody het leuks? Hij is zo zorgzaam en hij is echt een normale jonge gebleven althans zover ik weet in het 1 na laatste lied in TDWT zingt hij ook dat hij geen TV ster is maar hij is gewoon zo Cute!!!!  Ok misschien kan ik wel wat regelen J , hé Verena. Ja? Wil jij ook zulk haar als mij? Ja hoor maar in iets  andere kleurenJ. Welke dan? Nou de haarkleur die ik nu heb en dan met uuh met Lichtblond maar echt dat bijna witte blond J nee wacht honing bruin gewoon haar dan met licht bruine plukken J. Hoe weet jij nou dat Cody van honing bruin houd? Weet ik niet .. ik houd gewoon van honing bruin J Gwen : Begint met haar verven . bedankt dat je dit wilt doen hè. Geen dank hoor je bent makkelijk helemaal klaar ver voordat het feest begint. Bedoel je dat ik ook mag komen ? als je wilt wel. Ja tuurlijk haha kan ik Trent ook is een keer in het echt ontmoeten J kom Cody ook? Waarschijnlijk wel . jee J na een paar uur bezig geweest te zijn met Verena haar , haar ziet het er heel mooi uit. Gwen : wow wat vet net een 2de mij alleen dan minder Emo J. Zo erg bedankt Gwen je bent de beste!! Haha geen dank joh. Heeft het feest trouwens een Thema? Ik heb geen idee ik kan trend wel ff bellen wacht even.

word vervolgd

 

 



 

xoxo verena

Geen opmerkingen: