zaterdag 15 september 2012

puberfeiten

ik ben een teenager of ook wel een puber en hier wat feiten die de meeste pubers wel eens hebben gehad

- ik kocht een zak chips geen halve zak lucht
-Die ene klasgenoot die ruzie maakt met de leraar & de hele klas entertaint
-shit happens. maar het leven gaat door.
-Muziek is mijn drugs, Mijn telefoon is mijn dealer en mijn Batterij is de politie...

-'Mam, ik voel me niet lekker..' 'Je hebt gewoon geen zin in school toch?' 'Ja klopt.'
-mijn wekker is jaloers op mijn relatie met mijn bed telkens als ik lekker lig gaat ie weer af
-"Ga naar je kamer !!!!!" 'Je bedoelt, waar mijn computer, iPod en telefoon ook zijn? Oke. "
-Ben je sportief?" "Euh, ik surf... op internet
-5 dingen zonder dewelke de meeste meisjes niet kunnen leven: 1) make-up 2) mobiel 3) handtas 4) winkelcentrum 5)beste vrienden
-We proberen allemaal zo volwassen mogenlijk te doen, tot we bubbeltjesplastic zien
-Het gevaar van kauwgom op school is niet betrapt worden door de leraar, maar betrapt worden door je vrienden
-Ik hou van je ♥ i love you ♥ ti amo ♥ ich liebe dich ♥ je t'aime ♥ te quiero♥ seni seviyorum ♥ eu te amo♥ Я люблю тебя ♥ 我爱你 ♥
-Gewone hartslag __/\___/\___/\, als ik jou zie _/\_/\_/\_/\ als mijn mobiel niet in mn zak zit /\/\/\/\/\/\/\/\/\
-Ik; Ik bel m'n moeder, bek dicht! Vriend 1; *Maakt neukgeluiden* 2; *Kom terug naar bed schat!* 3; *GEEF DIE JOINT DOOR!!*
-Dat moment dat je 2 keer op je mobiel kijkt hoe laat het is, omdat je bij de 1e keer niet oplette.
-Mam... Ik ben zwanger.. "WAT? WIE? HOE?" Grapje, ik heb een twee voor wiskunde, valt toch wel mee hè?!
-Jongen: "Hey schatje, ik mis je." Meisje: "Is je Xbox weer eens kapot?" Jongen: "Yep..."
-Gevecht!" "Waar?" *hele school rent


en nu nog wat fail foto's gewoonomdat het kan











 
 
XOXOXOXO verena

 


Geen opmerkingen: