donderdag 20 september 2012

mijn verhaal deel 2

HIER DEEL 2 VAN HET  VERHAAL <3




Gwen: *belt Trent*
Geoff : hey Gwen hoe gaat ut
Gwen : hey Geoff ja gaat zijn gangetje J hey Geoff heeft het feest een Thema?
Geoff: ja natuurlijk heeft het feest een thema namelijk Hawaï stijl
Gwen: oky thanks Geoff maar waar is Trent?
Geoff : die is ff naar iemand toe…..
Gwen : oky *hoort de Bel* Hey Geoff tot vanavond er staat iemand bij de deur bye
Geoff: woehoe tot vanavond

Gwen!!! Er is iemand bij de deur voor je en hij heet….. ik ben er al Verena J oh hey Trent hoe gaat ‘t? gaat zijn gangetje hey wie is je vriendin? Hey ik ben Verena ben nieuw hier maar ik ga naar de zelfde school als jullie alleen doe ik het mode en beauty  enz. maar de gewone lessen zit ik samen met Gwen J oh ok aangenaam ik ben Trent. Uuh Verena kun je ons ff alleen laten vroeg Gwen. Ja hoor tortelduifjes haha J

Verena: *verlaat de gang en gaat naar haar kamer*

Dus Trent wat is er? Nou uuh ik wou even zeggen dat ik zo blij ben jou weer in mijn leven te hebben. En trouwnes mijn 9 tik komt niet door onze 2 namen dat was gewoon puur toeval. Op de grafkist van mijn opa stonden 9 verguurtjes en ik zat zo erg te huilen en toen zag ik die tekentjes ik vond ze zo ontzettend mooi en toen kwam mijn moeder ze zag e tekentjes ook en zei vanaf nu is 9 ons geluksgetal dus daar komt die tik vandaan :$. Ach zo iets dacht ik al in ieder geval  geen enkele jonge zoals jij kan zo’n obsessie hebben voor een meisje hahaJ. Dus je vind het niet erg. Nee joh je bent zoals je bent met of zonder 9 tik J J.haha dus dan zie ik je vanavond komt Verena ook? Ja tuurlijk ik heb net haar, haar geverfd. Ooh dus ze had nog niet zulke lokken als jou? NeeJ. Dus wij gaan ons veder klaar maken. Doei tot zo. Doei Trent   

Gwen : * gaat naar Verena haar kamer*

Hé Verena. Hey en hoe was het met Trent? Ja goed *glimlacht*. Ik weet het thema trouwens het is Hawaï. Oky dus ongeveer het zelfde als de laatste after math van TDWT. Ja dat klopt J. Zijn de winkels nog open Gwen? Ja dat is ook waar je woont hier ook pas een week, wat moet je hebben? Een rieten rok, een paar losse nepbloemen, een bloemen ketting en leuke slippers. Oky die kun je om dit tijdstip nog wel vinden, moet je ook make-up hebben? Ja we kunnen wel even bij de sephora langs. Ja daar hebben ze vast ook wel leuke slippers. Hebben we hier in LA ook een afro shop? Ja hoezo in NL ook ? jep daar kun je pruiken enz. halen dus vast ook wel een gras rieten rok. Ja idd oky laten we gaan.

Gwen: schrijft snel even een briefje dat Verena en zij naar de winkels zijn *

Gwen en Verena : *verlaten het studentenhuis*

Verena *bots tegen iemand op *

Oh sorry hoor zei Verena. Maakt niet uit hoor. W8 ken ik jou? Uuh nee vast niet ik ben nieuw hier,Hoi ik ben Verena en ga naar the Artic college. Oky hoi ik ben Noah ik ga ook naar The artic college net zoals jij. Wacht eens ben jij Noah van TD? Uuh ja omg jij bent zo anders in het echt je bent zo cute *glimlacht verlegen * dankje, ga je ook naar het feest vanavond? Ja ik ga Gwen vroeg of ik mee wil. Oky wat gaan jullie nu doen dan? We gaan de stad in om spullen te kopen. Oh ik moet ook nog een grasrok hebben mag ik mee? Gwen mag het *puppy ogen* oky tuurlijk. *Yes* wat Yes Verena vroeg Noah. Zei ik dat nou echt hardop :$ sorry. Maakt niks. Ga jij voorop Noah? Ik moet Gwen wat vragen. Tuurlijk ik haal ff mijn fiets op hoor ben zo terug.

Noah: *gaat fiets halen*

Omg oky ik ben van gedachten verandert ik vind de leukste 100% Noah hij is veel cuter in het echt J. Haha Noah ken ik minder goed als Cody maar ik weet wel dat hij artistiek schrijven volgt op school en hij zit bij ons met de gewonen lessen. Oky. Hij zit alleen en er is veder alleen een plekje vrij naast Duncan die hier op school zit met zijn Punk Band. En ik denk niet dat Courtney het zo leuk vind als de nieuweling naast haar vriend gaat zitten. Is Courtney echt zo bazig in het echt? Als we geen spelletje spelen niet ze moet gewoon altijd winnen anders word ze chagrijnig. Oky dan kan ik mooi naast Noah zit… waarom maak je je zin niet af Verena? Verena fluistert in Gwen’s oor: Noah komt weer.
Oky ik ben er klaar voor J. Let’s go.

Noah, Gwen en Verena : gaan naar de afro shop.

Verena : loopt de afroshop in.

Ah gevonden! Wat heb je gevonden Verena ? vroeg Noah. De rokjes maar ga jij ook een rokje dragen? Jah er bestaan zover ik weet nog geen gras broeken J . ja dat is waar, Gwen moet jij nog wat hebben? Ja kijk is wat ik heb gevonden? Een armband met bloemen. Ooh kijk een hoofdtooi met bloemen die neem ik !!! Noah wat neem jij? Een losse bloem gewoon voor in mijn haar of zo . ok, Gwen kijk glitter eyeliner die neem ik mee. Oky hebben we alles ooh w8 een kokesnoot BH kijk daar hangen ze kom je verena? Jep die zijn we bijna vergeten bedankt GwenJ. Oky nu hebben we alles op naar de Sephora.



WORD VERVOLD


xoxo verena
PS ik ben ziek dus ff geen make-up turtoriuls enzo

Geen opmerkingen: