woensdag 3 oktober 2012

update

hey iedereen
sorry voor het lange wachten
ik weet het bijna 2 weken (!) geleden dat ik iets poste

dit is een kleine update

als eerst moet ik helaas zeggen dat Gera en Hedwich niet meer aan de site willen mee werken .
mede daardoor is er ook zolang niets mee online gekomen.

veder

ik heb een tablet yes
ik heb hem van mijn ma over genomen en hij is van sony
hierdoor komen er helaas weinig tot geen shoplogs te komend tijd online
ik moet mijn tab namelijk af betalen en dat gaat wel ff duren


ik was veder gewoon heel druk met school
en geloof het of niet maar door al dat gedoe ben ik heel gestrest en zit ik niet lekker in mijn vel
ik heb elke week wel 2 S.O's en REP en daarvoor moet ik ook leren

veder wat ben ik de komende tijd van plan met de blog?
hier ff een lijstje met wat je de komende tijd kan gaan verwachten

-jeugd sentiment (wat keek ik vroeger alltijd , wat was toen mijn muziek smaak)
-whats in my schoolbag ( ik ga namelijk ng naar school)
-favo boeken ( ik vind lezen wel oky)
-lip stach ( als ik ergens can houd zijn het wel lipproducten)
-oog stach ( ik heb aardig wat oog schaduws )
-favo zangers en zangeressen van dit moment
- favo youtubers
- welke muziek staat er op mijn mobiel ( en wat zijn mijn favo nummers daarvan)
- Roomtour maar dan met foto's
-whats on my tablet
lipbalm VS lipbalm
- nagellakje VS nagellakje
- bodybutter VS bodybutter ( of bodylotion VS bodylotion)


dit was het morgen komt er weer een artikel online en dat beloof ik

xoxo verena

Geen opmerkingen: