maandag 3 september 2012

school spullies

iedereen kent het wel
het inkoopen van je school spullen
dat heb ik natuurlijk ook weer gedaan
dit jaar hoefde ik niet zo veel als vorig jaar
een agenda geodriehoek etui en nieuwe schriften en pennen en natuurijk kaft papier waren alleen nodig.
vandaag laat ik zien wat ik heb gekocht / eigelijk gekregen van mijn ouders voor school

de POP agenda (€ 9,95 , BRUNA )
dit is een hele mooi agenda met allemaal weetjes over onderandere Rihanna,taylor swift , Alexis Jordan , lady GaGa en de hele mikmak het is echt een best goede agenda met veel ruimte om te schrijven veel notitie ruimte en met elke week een ander plaatje van een celeb en ook waneer celebs jarig zijn zo is Ralf Mackenbach op donderdag  4 oktober jarig en is in 1995 geboren 4 jaar voor mij.










kaft papier en schooletiketten onder de €1,00 bij de action
ik heb de meest cute vormen van kaft papier
als eesrtse 2 rollen met een picknick print met cupcakejes en aardbeitjes en dat soort dingen
ik heb 2 rollen met roze donkerpaarse ruitjes 2 rollen met een rode ondergrond en witte polkadots
en 1 rol met bloemetjes
de etiketen zijn het zelfde 3 pakkjes met 18 stikers met hartjes en dat soort dingen



 
 
ik heb 2 dikke schriften 1 voor de talen en 1 voor vakken als Bio Nask en ged.
en een wiksunde schrift en een speciaal schrift voor taal











 

veder heb ik een etui met een paterprint met pennen met dat spreekt voor zich
een passer en een geo meer niet
 
 
XOXO verena

Geen opmerkingen: