zondag 2 september 2012

bye bye zomervakantie

voor somigen is het al het einde maar voor mij is het de laatste dag. Weg met de vrijheid.
morgen moet ik boeken ophalen
dus omdat ik weer naar school ga kan het soms wel eens voorkomen dat een dag geen artiekel online komt maar olo probeer zoveelmogelijk vooruit te werken

vandaag leek het me wel leuk om mijn leukste momenten te laten weten.






als eerste heb ik een nieuwe vriendin gemaakt Chantal ze is echt zo lief en heeft veek dingen mee gemaakt net als ik we maken veel lol met elkaar en ze is gewoon de beste







ik ben in het begin van de vakantie lekker wezen shoppen met Janna en daarna zijn we naar de film LOL geweest lol is een bijnaam van een meisje dat Lola heet en word gespeeld door miley cyrus het gat over liefde en Sex maar is daarom ook voor 12 jaar en ouder als je hem nog niet hebt gezien hij komt
binnenkort uit op film




ik ben meerdere keren naar lauwersmeer geweest en een keer naar de waddenzee  ik vond het helemaal geweldig dat zijn de mooiste plekke van Friesland misschien wel van heel nederland






















veder heb ik natuurlijk de nichtjes dag gehad waarover je alles kan lezen in mijn dag #1

veder heb ik lekker uitgeslapen en natuurlijk de lansering van deze blog

ik hoop daat jullie het leuk vonden

wat willen jullie zien op de site en wat hebben jullie gedaan in de vakantie? zet het in de reacties
xoxo verena

Geen opmerkingen: