zaterdag 8 september 2012

shoplog

hey iedereen

vandaag vertel ik wat ik heb geshopt de laaste tijd
en wat dingetjes die ik heb gekregen

als eerst wat ik gekregen heb

van mijn a heb ik een nieuwe nagellak remover gekregen en deze van het kruitvat vind ik erg fijn.ik heb wel de kleine verpakking.



dan ook van mijn moeder een nieuwe deo deze van fa heb ik ook in spuitvorm gehad maar zoals jullie wel weten kan ik niet echt goed tegen spuitdeo's de geur heet pink pasion



en ik heb 2 lieve minie bodyloions van RLX! gekregen van Erica deze komt samen met de nagellak van catrice die ik gekocht heb in een rivieuw








en dan heb ik nog wat dingetjes die ik heb gekocht

als eerste beltegoed want die was op



en nu ff naar de beauty terug

ik heb een nagelfile van essence die in de kortingsbak lag van €0,50 die heeft essence dus uit het arsortiement gehaalt















dan een nagellakje van catrice 220 lost in mud een hele mooie ligt bruine kleur heel mooi hij dekt in twee laagjes deze lag bij de kassa voor €0,50 dus die is er ook uit

















en als laatste mijn foundation die ik ook in mijn looks heb gebruikt de matt mousse van Catrice in 050 sandbeige  want die andere die ik van mijn nicht Janna had gekregen is op



 


 


 

dit was het XOXO verena

Geen opmerkingen: