dinsdag 11 september 2012

Mijn hobby paardrijden

hey

het leek me wel eens leuk om over mijn hobby te vertellen
ik zit nu zo'n 1 3\4 jaar op paardrijden en ik begon zo als ieder ander bij een 15tje per week
dat was telkens op snowy
later kwam ik in een half uur toen had ik al wat meer keus nog steeds snowy maar toen ook Rowena en Dimitrie
na de halfuurs les kwam ik in  3 kwartier vanaf toen mocht ik op amber en ik vond haar zo lief en dat is ze ook
en tot slot mocht ik naar een uur les waar ik nu ook in rijd met 5 andere te gekke en lieve meiden

het gaat natuurlijk ook wel eens mis met het paardrijden mijn eerste keer dat ik er af viel was in de half uur les dat was op Bleu een schat van een ponny is het maar het deed best wel pijn voor Esmee deed het nog meer pijn want zij kreeg een hoef in haar binnen been

daarna is het nog een paar eer mis gegaan
zo ben ik 1 keer van Krim en een aantal keren van Bente afgestuiterd nu ik wat langer rij en om de week spring heb ik natuurlijk ook wel een ongeluk gehad met het springen ben namelijk met mijn hoofd tegen de schutting beland waardoor ik nu een beetje spring angst heb

dit was het voor nu
Ps: er komt bijna elke dag een stukje verhaal van een zelf geschreven boekachtig iets online :)

Geen opmerkingen: