zondag 28 oktober 2012

dance4life

hey iedereen
ik ga ff wat vertellen over dance4life

als eerste wat is dance4life?
dance4life is een stigting die kinderen maar vooral pubers in wat amere landen maar ook gewoon over de hele wereld wil infomeren over HIV en Aids
dit zijn gewoon erge ziektes elemaal in je lijf kom je er niet meer van af ,

voor alle datais over HIV kijk dit filmpje van lange frans voor dance4life
 
lange frans legt in dit filmpje uit wat HIV en Aids is en van wat je het wel en niet kan krijgen
 
wie zijn de amasedeurs
Dance4life heeft wel wat bekende nederlanders als amasadeurs O.A:
Doutzen kroes ( dit was het model uit friesland die ook in mijn artikel over favo modellen staat), Jan Kooiman en Barry Paff ( van o.a de paffs)
 
voor meer info over dance4life moet je :
of de officieele app downloaden van dance4life
of de officieele website van dance4life bezoeken ( klik hier voor de officieele website)
 
Waarom heb ik het zo dtuk met dance4life?
omdat het lauwers college mee doet om zo veel mogelijk geld in te zammelen voor dance4life.
en ik wil zelf ook zo veel mogelijk geld inzammelen
want ik vind dat mensen ook in armere landen moeten weten wat HIV en Aids is en wat ze kunnen doen om te voorkomen dat zei het ook krijgen,
en miss ook wel een beetje omdat iedereen die minimaal 50 euro inzammeld naar het dance4life event mag in rotterdam Ahoy om heel presiec te zijn.
 
wij als klas willen graag de dril op voeren tijdens een voetbal wedstrijd ( in de pauze dan ) als je niet weet wat de dril is kijk dan dit filmpje
 
 
ik hoop dat jullie snappen dat ik het hiermee druk heb maar ook met mijn maatschappelijke stage
 
tot gauw XOXO verena

Geen opmerkingen: