zondag 21 oktober 2012

mijn verhaal deel 4

als eerste wil ik me verontschuldigen dat er weer een tijdje niks op de site is gekomen
ik ben druk mer school met dingen voor dance4life (hiero komt morgen een artikel ) ook heb ik een tijdje niet lekker in mijn vel gezeten
maar hoe dan ook hier is het 4de deel van het TD verhaal


Verena: gwen ik ga weer naar Noah hoor straks denkt ie nog dat ik ontvoert ben door alejandro ^-^

Gwen : door alejandro hoezo dat

Verena hij zei pas op voor alejandro hij moet hier ook ergens ronddwalen

Gwen hah okey tot zo he

Verena : ja tot zo tijdens het eten ^^

 

 

Verena Gaat weer naar noah

 

Alejandro gaat pal voor Verena staan

 

Alejandro ho srry ik zag je niet staan

Verena maakt niet uit hoor mag ik er ff langs

Alejandro en wie ben jij? Ik heb je hier nog nooit gezien

Verena ik ben verena en jij bent alejandro laat me er nou gewoon maar langs

Alejandro of anders

Verena laat me er gewoon langs please

Alejandro neej

Verena oke ik heb je gewaarschuwd

Verena * trapt alejandro tegen zijn kruis

Alejandro : oke oke ga er maar langs

Verena dankje

 

Verena: hey noah heb je dat gezien?

Noah : ja en nu weet ik dus dat ik jou niet zo gauw moet tegen houden ^^

Verena ^^

Noah dus wat studeer jij op school ?

Verena mode en beauty

Noah Ik wist niet dat beauty ook op onse school kon

Verena ja het is een soort creatief schrijven alleen dan voor een beautyblog en ik ontwerp mode en ga auditie doen voor de school band waar gwen en Trent ook inzitten

Noah dat word een druk school jaar voor je ^^

Verena ja ik weet het

Noah ik doe gewoon creatief schrijven bij wie zit jij met de gewone lessen?

Verena bij gwen en courtney enzo jij

Noah me to ^^

Verena : oky ….

Noah: is er wat?

Verena: het is raar normaal zoen ik nooit met een jongen die ik amper een dag ken maar jij bent anders het voelt alsof ik je al jaren ken

Noah: dat is zo sweet

Verena: je bent helemaal niet zo sarcastische in het echt ^^ zo kom je op TV wel over

Noah ze pikken altijd de stukjes eruit dat ik sarcastisch ben

Verena : kijk het welkoms diner is klaar

Noah dit is niet alleen een welkoms feest voor Trent maar ook voor jou correctie voor jou en mij

Verena: oooh

Bridgette : hey ken ik jou oh hey noah

Verena oh hey ik ben Verena

Bridgette : oke welkom ga je ook naar the artic College

Verena : ja ik doe creatief schrijven alleen dan voor een beauty website en mode veder ga ik auditie doen voor de school band en zit ik bij Noah en Gwen enzo

Bridgette : dan zit ik niet bij jou in de klas ik zit bij courtney beth en owen oh en izzy natuurlijk

Verena:oky

Bridgette : komen jij en noah aan tafel zitten

Verena : ja is goed



bye XOXOX verena

Geen opmerkingen: