dinsdag 16 oktober 2012

essence smokey eye brush (creas/ bleding)


een tijdje geleden kwam ik op beautylab een artikeltje tegen over deze brush ( klik hier voor het artikel van beautylab)
dit stond er over :
De smokey eyes brush vind ik dan weer wel fijn! Deze is toch een stuk zachter en brengt mijn oogschaduw goed aan. Deze is erg vergelijkbaar met mijn huidige kwast (ook van Gosh). Deze zou ik wel dagelijks kunnen gebruiken, niets mis mee

de prijs is trouwens €1,40 
dus ik dacht check it out ik ben namelijk al een tijdje op zoek naar een goede butget vriendelijke bleding brush en deze kwarts van essence is perfect 

eerder deed ik alles met een minnie brush van essence en echt dat wekt voor geen meter maar ik had niks anders 
zo als je kan zien is de geblenden kant veel mooier (dat is de kant van de deur)

weer is het geblende mooier


ik ben het dus helemaal met Nena eens het is een prima kwarts en zeker voor het geld ik bedoel €1,40 is niks

XoXo verena 



Geen opmerkingen: