woensdag 31 oktober 2012

favorieten oktober 2012

hey iedereen
het is weer het einde van de maand en wat voor maand
de maand van helloween herftvakantie de wintertijd ect..
vandaag laat ik mijn favorieten natuurlijk weer zien

als eerst foundation dit is natuurlijk de catrice die ik laast gerieuwt

 als je het artiekel hebt gelezen dan weet je wel waarom

dan de paarse striper van de action
k vind hem mooi en ook heel erg fijn gewoon net zo goed als die van essence athans vind ik meningen verschillen 

miss helen booster gel
ik doe mee aan de beautygloss challens namelijk niet meer op de veletjes knagen die bij je nagels zitten ik doe dit al zins ik in groep 3 zat 

catrice nagellak : let's mauve on 
deze kleur vind ik zo onwijs mooi hij dekt in 2 laagjes 

de fa roller deo in pink pasion 

deze geur is zoooo heerlijk en de deo is ook fijn trouwens hihi

ik hoop dat jullie het leuk vonden XOXO verena 


Geen opmerkingen: