vrijdag 2 november 2012

mijn verhaal deel 5

deel 5 alweer


Terwijl iedereen aan tafel zit :

Trent : ik wil graag een toost brengen op mijn nieuwe leven hier niet alleen maar samen met Gwen
Gwen : aaah <3
Iedereen: proost op Gwen en Trent

Later op het feest

Gwen : klimt op tafel
Gwen: mag ik even de aandacht ? ?
Iedereen: abrupt stil
Gwen : dit nummer is voor Trent maar ook voor Verena en Noah die  nu ook samen zijn
Gwen : ik loop over  straat ik zie je wel staan ik denk in godsnaam wat heb ik van jou aan ik ken je net maar toch zo’n grote klik is niet normaal ik denk nu al wat moet ik zonder jou want ik zie het in je ogen ik voel in mijn hart ik weet het zeker jij bent de ware voor mij ik was helemaal paralyzed toen ik je zag staan je ogen je blik hoe kan ik jou weerstaan ?
Iedereen : ooohh
Trent : klimt ook op de tafel en kust Gwen
Verena ooh
Noah : kust verena
Duncan : kust punkprinses

Geoff : klimt op tafel en zegt: kom op laten we gaan feesten woehoe



Noah en verena : dansen samen

Alejandro : hey babe *knijpt verena in haar zij *
Verena : hey blijf jij even van mij af
Alejandro : waarom zou ik
Verena wil je voor de 2de keer vanavond zere ballen hebben ?
Alejandro : van jou altijd
Verena : slijmbal
Noah : Verena is er iets?

Verena : ja dat daar met zijn lelijke kop
Alejandro : wie heeft hier nou een lelijke kop ja noah maar ik niet
Verena :*kuch eigedunk kuch *
Noah : lacht zachtjes
Alejandro : wat had jij nou Noah
Verena : hey dat jij je kansen bij heather hebt verpest betekend nog niet dat je dat op mij noch noah mag af regaren , kijk als je nog van heather houd ga dan voor haar en niet voor mij ik heb hier binnen 1 dag liefde gevonden, ga naar heather aljandro en maak het goed.
Alejandro : denk je echt dat heather dat ook wil
Verena en Noah : Wij hebben haar ook vergeven voor haar bitchy gedrag dan moet ze jou ook vergeven voor jou tja irietante macho ik kan alle meisjes krijgen gedrag zo gaat het nou elemaal alejandro.
Alejandro jullie hebben gelijk



WORD vervolgd


XOXO verena  

Geen opmerkingen: