zondag 18 november 2012

everey day wingrd eyeliner look :)


Hi iedereen

Vandaag een mooi natuurlijke winged eyeliner look voor everey day
een winged eyeliner is in het begin moeilijk om te maken dat vond ik ook (ik vind het zelfs nu nog wel moeilijk). maar met veel oefenen word het steeds makkelijker

hoe kan je een winged eyeliner maken?
* begin met een gewoon lijntje vanaf het midden
* maak met kleine lijntjes telkens een stukje veder je lijntje
* als je bij je laatste wimpers bent maak je een klein lijntje omhoog en deze blijf je aan dikken tot jij hem mooi vind doe dit met steeds kleine lijntjes (HET moet niet overhaast )
*Verbind als laatste het lijntje met een lijntje naar je bineste oog hoek


voor het kijken kun je hier de tutorial zien van veracammila


lets start

de basis sla ik dit keer over jullie weten nu wel hoe ik dat doe
 *teken je wenkbrauwen bij
*om te beginnen doe ik een hele nutrale kleur p mijn bewegend ooglid
*vervolgens doe ik een licht grijze kleur in mijn creas om iets meer schaduw in de look te krijgen
*vervolgens maak ik mijn eyeliner hoe het hierboven is neer ge schreven
*dan breng ik een natuurlijke blush aan\
*als de eyeliner droog is breng ik een laagje mascara aan
*en als laatste breng ik mijn favo nude lipgloss (fore ever rose van essence ) aan

hier ff de foto's



ik hoop dat jullie het leuk vonden en zo zijn van whoop whoop

XOXOXOX verena

Ps volgende week van zondag lookdag krijg je de avond look met wing :)

Geen opmerkingen: