dinsdag 13 november 2012

long time no see

hey iedereen

long time no see
ik weet het maar ik ben terug
vorige week had ik cultuur week met op vrijdag de faire
en de aankomende weken heb ik toets week ( deze en volgende )
maar daarover ga ik het vandaag niet vertellen

waarover dan wel ?
nou over pesten

ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ben begonnen met bloggen op beautylovenoasimpsite.nl omdat ik gepest werd. ik heb een moeilijke tijd gehad ja

maar ik ben gelukkig niet de enige

kijk deze 2 filmpjes maar eens ze zijn wat lang maar wel heel mooi



en ik ben dus ook gepest ik ga niet mijn verhaal vertellen maar wel tips geven

Praat erover ; al is het met een vriendin 
ga op een weg sport 
en boven al blijf in jezelf geloven laat je hoofd niet hangen loop met rechte rug door de school
kom voor jezelf op ik weet het het is moeilijk maar als je weerwoord terug hebt dan kan het beter worden (bij mij werkte het niet om me  in mijn schulp te trekken om niks te zeggen)
ik hoop dat jullie dit een beetje helpt 

ooh en PS : als je zit dat iemand gepest word help die gene dan 


Geen opmerkingen: