maandag 24 december 2012

het verhaal over een jonge en een meid deel 1

dit verhaal gaat over een jongen en een meid lees het maar gewoon


Anno

Anno~tovenaar weet dat niet~17 jaar~merk je wel~picca

 

loena- heks -weet ze nog niet- verliefd op anno (die van jou hihi ) -weet hij niet-16 jaar-

 

 


 



loena

Anno
Ik loop het schoolplein op en kijk om me heen. Zouden de anderen er al zijn? Of Loena? ja ik was al een tijdje verlieft op Loena. Maar dat mocht zij echt niet weten. Ik kijk om me heen maar zie niemand. Ik besluit maar naar onze hangplek te gaan. De muur vlak bij de fietsenstalling en blijf wachten op de anderen en de bel.

 

Loena"

ik schrik in eens wakker wat een nare droom zeg dat zou toch nooit kunnen dacht ik bij mezelf dan kijk ik op de klok ship al zo laat ik ben weer eens door de wekker heen geslapen als ik snel ben kan ik anno nog even zien voordat de bel gaat
ik kleed me aan en spring snel op mijn fiets als ik op school aan kom is de bel al gegaan ship denk ik weer dat word na blijven


Anno


Als de bel gaat loop ik rustig naar binnen. Loena had ik nog niet gezien, ze zou zich vast verslapen hebben. Ik loop richting Wiskunde en ga achterin bij het raam zitten. Hopelijk ging de bel snel ik had een hekel aan wiskunde namelijk


loena


ik ren door de school snel naar wiskunde een van de enige vakken die ik met anno heb
ik klop op de deur ik mag binnen komen maar de mr keulen stuurt me meteen weer weg omdat ik mijn telaat briefje ben vergeten ik ren weer naar beneden en haal een briefje
als ik eidelijk terug kom in de les is er al een kwartier van de les af ik ga snel op mijn gewoonlijke plek voor anno zitten en pak mijn boek ship rekenmachine vergeten als we die maar niet nodig hebben


Anno


Ik kijk op als er op de deur word geklopt en zie dat Loena naar beneden werd gestuurd om een briefje te halen. Niet veel later kwam ze terug en ging naast me zitten. "Waar was je nou?" vroeg ik zachtjes aan haar en keek weer naar de docent die zij dat we onze rekenmachines moesten pakken.
 

loena


anno vroeg waar ik was ik zei natuurlijk niet dat ik me verslapen had dat klikt zo suf
ik zei maar snel dat ik een probleempje thuis had toen hoorde ik de leraar zeggen dat we onze rekenmachine moesten pakken onee die was ik vergeten
ik deed maar alsof ik het uit mijn hoofd kon gelukkig dacht mr keulen dat het echt zo was wat ben ik blij dat ik op zich bestgoed in wiskunde ben
als ik nou iets beter mijn best deed ervoor kon ik naar het vwo maar dan zag ik anno helemaal niet meer no way gose
Anno
Ik knikte en zag dat ze geen rekenmachine had. "Geen rekenmachine bij je?" vroeg ik haar en schoof de mijne richting haar.
loena
anno zag dat ik geen rekenmachine bij me had en schroof de zijne naar me toe
daaro ben ik ook verliefd op hem hij is zo zorgzaam zo lief en ook zo knap alleen dat durf ik hem nooit te vertellen dat zou onze vriendschap alleen maar vergallen
we zij al vrienden zins groep 4 en nu zitten we in 3 havo
ik ben er nu voor een half jaar achter dat het veel meer als vriendschap is voor mij
ik zat wat naar buiten te kijken en ineens staat mr keulen voor me waar komt die nou weer vandaan ? hij vraagt wat mijn antwoord daar op was k+t dacht ik wat nu weer snel keek ik in mijn boek en zei ik 51 stieren die doe je + de 11 kalfjes en de 53435 koeien en die moeten dan ntotaal elke week 7 kilo voer hebben hij ei dat het goed was wat ben ik toch blij edat ik zo snel kan rekenen en alles
Anno
Ik luister naar het antwoord dat Loena geeft en snap er geen snars van
loena
ik kijk naar anno
ik zie zijn niks begrijpende blik
en ik zeg snel dat ik maar wat zei wat natuurlijk niet zo is
het was meer een gelukje dat ik het goed had voegde ik er aan toe
nog even over die droom ik droomde dat anno en ik in de wereld van de magie leefden dat hij een tovenaar en ik een heks was
en dat is raar meestal droom ik dat we met elkaar hebben
soms droom ik over de toekomst is meerdere keren gebeurt dat mijn dromen uitkwamen alleen niet op een leuke manier zo droomde ik dat mijn moeder omkwam door een stel hangjongeren die haar neerstoken dit gebeurde 2 dagen na dat ik die droom had ook ik schok me rot het zelfde gebeurde bij mijn vader die werd alleen overreden door een dronke automobilist weer schok ik me dood ik woon nu op mezelf in het huis waar ik eerder met mijn ouders gewoond heb mijn zus was een jaar voordat mijn moeder dood ging uit het huis gegaan ik zit daar vaak alleen dat is ook de rede waarom ik vaak te laat ben op school er is niemand die me wekt gelukkig heb ik een hele lieve kat en een kitten die 2 zijn zusjes ze komen alleen niet uit het zelfde nestje sterre is ouder zon jaar 2 nestjes later kwam daar ook fiona uit die heb ik nu een maandje
ik weet zeker dat anno merkte dat ik loog over dat er iets thuis was hij wist dat ik alltijd het huis voor me alleen heb hij weet alleen niet waarom ik denk dat ik hem dat vandaag ga vertellen na school ik hoop dat hij mee komt naar mijn huis ik hoef namelijk niet na te blijven ineens hoor ik de bel ik dacht is het al zo laat? ik heb nu bio dat heeft anno niet meer ik zie hem pas in de grote pauze weer :(
Anno
Ik kijk haar even aan. Ze was altijd slim ik geloofde niet dat ze maar wat zei. Maar ach misschien was het wel zo. Ik wachtte tot de bel en gaf Loena een knuffel. "Zie je in de pauze" zeg ik met een glimlach en loop richting Aardrijkskunde.
loena
hij gaf me een knuffel wat is het toch fijn als hij me een knuffel geeft het is alsof de hele wereld om me heen dan weg valt
ik loop rustig naar bio en zwaai nog een keer naar anno en ik glimlach
bio is saai iets over voortplanting ofzo ik lette niet echt op ik proberde me de reactie voor te stellen van anno zijn gezicht als hij hoort dat mijn ouders dood zijn en dat ik dat 2 dagen van tevoren had gedroomd
bio ging snel voorbij
als de bel gaat om 11 uur hebben we een uur pauze dan zie ik anno weer
Anno
Waarom gaat Aardrijkskunde altijd zo langzaam? Ik had zo zin in de pauze, dan kon ik Loena om verkering vragen. Ik had al een tijdje een oogje op haar en had het gevoel dat zij dat zij mij ook wel zou zien zitten. Toen eindelijk de bel ging ging ik snel naar de kantine en wachtte ik op Loena
hij vraagt hoe het met mijn les was nar=tuurlijk zeg ik de waarheid hartstikke saai iest over voortplanting ofzo zei ik terweil ik mijn lunch uit mijn brood trommel pakte en de hoe was jou les?
Anno
"Geen idee, was bijna in slaap gevallen dus heb niet opgelet" zeg ik met een glimlach
 
word vervolgd
 
XOXO verena

Geen opmerkingen: