woensdag 26 december 2012

wat neem ik mee als ik een paar dagen ( of een dagje) uit logeren ga


hey iedereen
vanaf morgen tot en met maandag zullen jullie weinig tot niks van me horen
ik ga namelijk morgen ochtend naar mijn opa tot zaterdag en zondag naar de verjaardag van chant
dus ff snel een artikel met wat neem ik mee

ik begin met makeup
dat zit in een heel mooi tasje van rimmel dat ik voor kerst van mijn zus heb gekregen dit zit erin
*conseler
* foudation
* blush (essence silky touch blush nmr . 20 babydoll)
*minerale pressed foundation ( action )
* lipbalm (DA)
* kwarsten ( blush , poeder en conseler )
* MAX lipgloss in cherry
* lipstick ( max , Peach ( ge depot in een oude huls van een catrice lipstick )
* COTY theatre eyliner
*mascara ( lash extension effect , maXfactor)
* oogpotlood ( action , col :n001 black)



dan verzoriging
* haar borstel ( zenner )
*een extra mascara
*body butter (body fruit , kruitvat , bleuberry & lychee )
*armbandjes
*haar elastiekje
*RLX! body lotion
parfum ( forbidden love , johnny & co)

wat er nog bij moet komen :
* tanden borstel
* oordoppjes
* mobiel oplader
* boek

ik hoop dat jullie het leuk vonden XOXO verena

Geen opmerkingen: