maandag 14 januari 2013

eye stash

zoals ik al eerder heb gezegt is mijn eyestash het grootst dus zullen we maar beginnen ?


                         Mascara
een beker vol

ik heb 1 keer de action mascara in doubel lash effect 
het bosteltje

3 keer deze van maxfactor ( weet zo ff de naam niet srry )

borsteltje

hema 3D effect mascara

2 x de mascara 2000 calories dramtic look van Maxfactor

het borsteltje

en deze van maxfactor

borsteltje
 
oogpotlooden enzo

oogpotlood potje

ik heb er 4 van de action in brow nog een keer brow en 2 keer black

en dan natuurlijk mijn geliefde gel eyeliner en coty eyeliner (die eyeliner van de action is troep)

Coty <3

en als laatst in oogpotloodjes dit polood van essence

oogschaduw basis in glam it up

Max nepwimpers

2 max palletjes 1 quartro en 1 trio

het paarse smokey eye kitje van essence en Hema oogschaduw duo in nmmr 12

zelf samen gesteld palletje


en als aller laatste mijn 4 mono's 2 van DA nummr 110 en 103 en lime time en mauve it mauve it van essence
 
XXXXXXXXXXXXXXXXX Verena

Geen opmerkingen: