zaterdag 12 januari 2013

lip stash

hey iedereen'
ik wil graag ieder ding uit mijn stash laten zien daarom doe ik het in delen vandaag mijn lipstash
ik ben dol op lip producten
daarom deze ook als eerste :)
het zit allemaal in dit potje + een klein palletje wat ik zelf heb zamen gesteld

mijn favo nude lipgloss de XXL nudes in fore ever rose van essence

2 doorzichtige lipglossjes van MAX ik ben helemaal verslaafd aan cherry

Berry me! een prechtig diepe besse kleur van een oude lijn van essence (stay whit me!)

dan deze 2 lipsticks van de action die ik heb gedepot in hulsen van catrice

tada mijn favo kleur voor ieder dag peach en warm wine

deze mooie wijn rode lipstick is ook van een oude lijn van catrice expect the unexpect volgens mij

hij is al bijna op

mijn favo lipbalm op het moment van de lidl cremberrie smoothie

en dan dit palletje hierin heb ik het laatste beetje er telkens uitgescoopt van een lipstick huls

 
                   dit was het het is niet veel maar als nog zijn lip producten mijn favo producten

         xxxxxxxx verena

Geen opmerkingen: