woensdag 9 januari 2013

mijn verhaal deel 7


Trent : klimt op tafel : “Mag ik even de aandacht ?

Iedereen : stil

Trent heel erg bedankt voor het komen maar het feest is voorbij het is inmiddels al 3 uur snachts sorry iedereen

 

Noah : hey verena zullen wij nog een strand wandeling gaan maken ?

Verena : om 3 uur s’nachts oeh wat romantisch

Noah : ik neem aan dat dat een ja is

Verena : knikt “ik loop even naar Gwen om het te zeggen hoor *loopt naar gwen *

 

Verena : Hey Gwen we zien jullie twee straks nog wel ik en Noah gaan nog even een strand wandeling maken

Gwen: ‘oke is goed heb je je sleutel bij je?

Verena : “ ja alltijd J

Gwen : ok maar niet later als 5 uur thuis anders maak je iedereen wakker

Verena : lacht “oky”

Verena en Noah : * lopen het studentenhuis uit en pakken hun fiets*

Verena: “ik moet er voor 5en weer zijn anders maak ik echt iedereen wakker “

Noah : “typisch, bij mij slapen ze al rond 3:30 maar oky dan maak ik ze maar wakker het gaat nu om jou en mij”

Verena : “wat ben jij toch een charmeur. Heel raar maar ik heb zin in een milkshake “

Noah: dan gaan we toch even bij de macdonalds langs? Dat lich toch vlakbij het strand”

Verena : “goed idee”.

Verena & noah \: *fietsen naar de macdonalds *
 
XOXO Verena
 

Geen opmerkingen: