woensdag 9 januari 2013

minie shoplog

hey iedereen
vandaag laat ik zien wat ik niet zelf heb gekocht maar wel heb gekregen
ik was bij de meeste dingen mee bij 1 niet dit shirt heb ik ook net gekregen omdat mijn ma het niet kon laten liggen

als eerste gingen we naar de H&M hier heb ik een bordeua paarse (aubergine) broek gekregen
en ook hele schatige hartjes oorbellen in 6 kleuren de zilveren liggen ergens op mijn kamer
vedere kleuren zijn : "rood , goud , groen , blauw en  roze ".
de oorbellen zijn €3,95 en de broek is €19,95 dat is dus een totaal van €23,90
 

 

 



 



toen gingen we naar een schoenen zaak en ik werd meteen verliefd op deze schoenen ze zijn van Vans en ze koste volgens mij iets van €85,95 ofzo


toen liepen we even een boekhandel in en daar kreeg ik het nieuwste deel van de HOI sirie alleen heet het nu Rosa en CO hij heet hoe overleeft rosa in New York en ik ben hem nu al aan het lezen voor de 2e keer ik heb hem binnen 42 uur uitgelezen en over sit boek komt ook nog wel een rivieuw
toen ik hem kocht koste hij €13,95 maar dat kwam omdat ik hem kocht voor 1-1-2013 nu is hij €14,95 dacht ik.


als laats gingen we naar de V&D daar kreeg ik een tshirt van Rihanna 1 van de zangeressen die ik best goed vind vooral het numer only girl in the world en wat staat er op het shirt juist ja only girl in the world <3 het t-shirt koste €14,99


en dan als laatste wat ik net heb gekregen een heel schatig maar tegelijk ook stoer t-shirt van de C&A met een hond erop in een blauwe sweather ZOOOO cute!!!
dit t-shirt was maar €9,-


dit was het
xoxoxox verena

Geen opmerkingen: