dinsdag 19 maart 2013

Harry Styles VS Niall Horan

Yep een soort wedstrijd tussen de boys van 1D wie is volgens jullie het leukste?
er komen 2 voor rondes: De 2 jongste tegen elkaar -Harry en Niall-  en dan de 2 oudste tegen elkaar -Zayn en Louis- de winaars gaan tegen elkaar en tegen Liam in 1 artikel. Wie hiervan jullie het leukste vinden wint! elke week komt er een poll met daarin de 2 namen van de jongens die die week tegen elkaar strijden. en daar komt dus ook een uitslag van. stel het is half om half dan laat ik de poll nog 2 dagen lopen. Dus hier beginnen we met de eerste voorronden Harry VS Niall ; 


als eerste hun liefde leven. We beginnen met Harry :
Zoals de meeste wel weten is Harry een echte flirt. hij heeft dan ook wel een paar vriendinnen gehad. Zo was hij laatst samen met Taylor Swift. ook heeft hij gedate met de 15 jaar oudere Caroline Flack. Die relatie hield niet lang stand. conclusie ; Harry is op dit moment single

Niall : Voordat hij mee deed aan the X-factor had Niall dikke verkeering met Holly Scally. Tijdens zijn deelname kwam hij er achter dat hij zich meer op de muziek wilde richten en dus maakte hij het uit. Sinsdien word Niall aan veel beroemde meiden gelinkt zoals Demi Lovato en Amy green. Echter ontkent hij alles dus een voorzichtige conclusie ; Hij is single

Het ideale vriendinnetje
Harry : "Ik hou van slimme meiden, het liefst met een dosis harde humor veder moet ze niet te lang zijn want ik ben ook zelf maar 1.78 M. Ik val dus op klein, Ze mag trouwens wel ouder zijn dat vind ik vaak aantrekkelijk. Waar ik helemaal niks mee heb , zijn graatmagere modellen. Ik wil een meisje kunnen knuffelen. Dus ze mag best curvy zijn. Ik kan vaak s'nachts niet zo goed slapen dus het zou fijn zijn als ik haar altijd kan bellen " aldus de zanger hem zelfe ( dit liet hij weten aan de Girlz)

Niall : "komIk hou van meiden waarbij ik kan lachen en mezelf kan zijn. Niet zo'n meisje dat in paniek raak als ik een een windje laat. Ik zou zelf namelijk ook keihard lachen aks zij een scheet zou laten. Het mag zowel blondie als brunette zijn. Wel vind ik het vaak mooier als een meisje langer haar heeft. Ik heb namelijk een tic dat ik graag speel met de lokken van een meisje. Veder neem ik mezelf niet zo serieus en die eigenschap zoek ik ook bij anderen. Eigenlijk t het erop neer dat ik een heel gewoon casual type zoek, in alle opzichten . Less is more! En last but not least ze moet wel een beetje van voetbal houden anders hou ze het niet lang met me uit " aldus de zanger zelf ( intervieuw Girlz)

Aantal tatoos :

Harry : 30+ jep het is waar hij heeft meer kleine tatoos maar ze zijn er wel. zo ook zijn nieuwste op zijn buik de vlinder . Mijn favoriete is zeker de ster de 5 punten van de ster staan voor de badleden van 1D samen 1 geheel.

Niall : Geen. als enige van de hele band heeft Niall geen tattoo maar hij is er zeker niet op tegen. Maar hij heeft er voorlopig nog geen behoefte aan. eigenlijk veel stoerder vind ik.

Slechte gewoontes
Harry: "ik ben een echte nudist. Ik vind het heerlijk om naakt rond te lopen. Zelf vind ik het niet zo'n slechte eigenschap maar de andere 1D-boys schamen zich dood als ik weer eens uit mijn kleren spring. In Zweden heb ik zelfs een officiĆ«le waarschuwing gekregen toen ik mijn billen liet zien" liet de zanger weten  (Girlz)

Niall : "iedereen heeft ze dus ik beken schuld : ik ben een echte vreetzak. Als er iets te snaaien valt  ben ik er als eerste bij. ik doe het zelfs in bed. De kruimels tussen de lakens zijn wel minde. Door al dat gevreed moet ik erg op mijn gebit letten. Toen ik in the X-factor zat kreeg ik er veel commentaar over en ben ik er gelijk wat aan gaan doen. Maar ja, dat neemt niet weg dat ik wel eens in slaap val zonder mijn tanden te poetsen " Zei hij in een intervieuw (Girlz)

Muziek
Harry : pop en rock muziek is een yeah voor Hazz vooral the Beatels en Quween zullen altijd in zijn playlijst te vinden zijn. maar ook een crooner als Frank Sinatra vind hij fantstisch qua instrumenten bespelen blinkt hij alleen uit in het bespelen van de Kazoo maar hij schrijft dan wel weer veel liedjes

Niall : Al op jonge leeftijd bespeelde hij meerdere instrumenten (zo ook de gitaar) vroeg was hij vooral fan van de oudere sterren een van zijn grootste idolen is nog steeds Jhon Lennon. Tegen woordig is zijn muziek smaak naar eigen zeggen beter hij luisterd veel naar Ed Sheeran maar ook Demi Lovato vind hij een geweldige zangeres.

Looks
Harry : Deze flirt krijgt vaak te horen dat hij lekker ruikt. Maar hij is extreem hygiƫnisch maar heeft geen smetvrees. hij doucht zichzelf soms 2 maal per dag ook is hij wel wat ijdel en boven al heel erg trots op zijn krullen.

Niall: "Waarom meiden mij leuk vinden ? Ik heb gewoon een goddelijk lichaam . haha. Nee serieus als je in een boyband zit ben je gewoon ijdel, punt. Ik geef toe dat ik er graag verzorgt uitzie. Ik blondeer mijn haar al sinds mijn 12e , dat zegt al genoeg". liet hij weten

Algemene info :
Harry : Harry is de jongste met zijn 19e jarige leeftijd (1 februarie 2014 word hij 20 ) hij heeft 1 zus Gemma en zijn ouders zijn gescheiden. hij is bij zijn moeder gebleven (wat mij logisch lijkt aangezien zijn ouders zijn gescheiden toen hij nog jong was) zijn moeder heet Anna. Harry deed op 16 jarige leeftijd auditie bij the X-factor en daar bleek dat hij voor 16 een hele goede stem heeft. Zijn passie voor tatoos is mede door Zayn die bij het zetten van zijn eerste tatoo zijn hand vast hield.

Niall : Niall is de op 1 na jongste. toch word hij vaak gezien als de jongste. hij heeft 1 oudere broer en speelt als enige live gitaar tijdens de live touren. Hij was best wel zelfverzekerd toen hij ook op 16 jarige leeftijd mee deed aan de X-Factor hij werd op school ook wel gezien als de Justin Bieber daar. ( en voor mij is hij gewoon de ierse JB) hij is de enige Ierse van 1D en ook de enige blonde (al is dit niet naturel zijn naturele haarkleur is net als die van Harry Louis en Liam bruin)

Foto's :
Harry en zijn lieve glimlach en volgens somige perfecte tanden

 <------hier behalve="" celeb="" die="" hebben="" in="" je="" jullie="" kunnen="" news="" p="" tatoos="" van="" veel="" vlinder="" zie="" zien="" zijn="">
 One thing

een uitspraak die waar is *-*
 
Niall:
 *-*

 *kwijlt*

 hij is perfect op zijn eigen manier

 en hier zit hij liam lekker te bedreigen met een lepel want zoals de meeste wel zullen weten is Liam bang voor lepels
 
Dus wie vind jij het leukste? stem bij de poll en dan komt volgende week de uitslag
 
XXX Verena
 
 

5 opmerkingen:

Anoniem zei

haha leuk gedaaan!

Anoniem zei

Harry !!

ik ben Khadija trouwens

verena zei

Stemmen kan bij de poll op dit moment staat Niall voor .

Anoniem zei

leuk!! maar natuurlijk is niall het leukste toch

Anoniem zei

Ik vind Niall toch de leukste