dinsdag 19 maart 2013

get ready whit me (for school)

deze Tag heb ik echt al zo vaak bij zoveel beautybloggers gezien en ik dacht ik doe hem ook :D
mijn wekker door de weeks gaat om 6:00 meestal blijf ik dan nog even liggen tot 6:20. dat is ook de rede dat ik hem niet gewoon op 7 uur zet ik moet altijd nog even wakker worden.
het eerste wat ik eigenlijk doe is mijn tanden poetsen. waarna ik even wat water in mijn gezicht spat. als ik mijn gezicht heb afgedept breng ik mijn dagcrème aan en pak mijn essence concealer waarmee ik onzuiver heden waarna ik deze met mijn vinger  vervaag. dan pak ik mijn BBcream van de action die best fijn is. ik meng hem met een héél klein beetje dagcrème en breng hem dan met mijn vingers aan op mijn gezicht. ik poeder het geheel af. en dan is het tijd om te contouren. Ik breng wat bronser aan onder mijn jukbeneren en op mijn slaap en de zijkanten van mijn neus. vervolgens breng ik blush (babydoll essence) aan op de appels van mijn wangen en k breng wat highliter aan op mijn jukbeneren en op de brug van mijn neus.
Mijn ogen houd ik vrij naturel. een beetje goud op het ooglid en in de creas een beetje bronzie kleur. goed met elkaar blenden en een highliter aan brengen op het wenkbrauwbot en de binnenste ooghoek. ik breng een beetje eyeliner en oogpodloot aan . waarna ik een licht lipglosje aanbreng .
hierna kleed ik me aan en doe ik mijn haar waarna ik naar beneden ga voor ontbijt en that it zo moeilijk hoeft het niet te zijn haha


XX verena

Geen opmerkingen: