donderdag 14 maart 2013

Wat doe ik in een tussen uur?

Iedereen kent het wel. Je hebt een tussen uur en je hebt geen idee wat je kunt doen. De 1 gaat even naar huis. Maar stel je woont ver weg van school (in een ander dorp) wat doe je dan?  Naar de winkel gaan kan altijd. Behalfe als dat niet mag op je school dan. Maar wat doe ik?. Op dit moment dat ik dit typ heb ik ook een tussen uur. wat ik dus meestal doe is aan de blog werken. Op Youtube zit ik ook veel. Dan kijk ik even parody's van nummers of What are they realy thinking video's . Dan kan ik even lachen zeg maar.
Ik zit ook veel op sociaal media (twitter : @verena12199, Instagram : @verena12199) of ik kijk even op mijn favo beautyblogs *beautygloss.nl en Beautylab.nl*  of ik ga op Gosupermodel. dat klinkt erg kinderachtig i know maar ik schrijf er verhalen met andere meiden. ik ben ook veel actief op forums en alles van GSM dan. *nodig me uit als vriendin op GSM : verenabeauty*


dit was even een snel artiekeltje tussen door .

XXX Verena

Geen opmerkingen: