zondag 4 november 2012

wat doe ik als ik niet kan slapen

iedereen kent het wel
je licht in bed
je was naar bed gegaan omdat je moe was en ineens ben ik klaar wakker
je kan niet in slaap komen
vandaag ga ik vertellen wat ik dan doe

als eerste lezen als ik lees binnen een half uur normaal val ik dan in slaap
als dat niet werkt muziek ik heb van die liedjes die mij echt slaperig slaperig maken zo als zijn van gers pardoel en candy van robbie wiliams (het betkend niet dat ik het nummer saai vind of iets maar ik vind hem dan zo goed dat ik er mee in slaap val )
DS of Gameboy ja ik heb ze nog de DS light en de Gameboy hartstikke old school maar ik vind het wel erg leuk en na een uurtje val ik wel inslaap (ik speel graag pokemon en lauras passie spellen )
en als laatste als alles wat hier boven staat niet werkt ga ik computeren

XOXOX verena

Geen opmerkingen: